Disclaimer

Blog ini merupakan BLOG RASMI KELAB KEPIMPINAN AL-WAHIDA PAHANG dan tidak dipunyai oleh individu. segala maklumat didalam blog ini adalah hak cipta terpelihara melainkan yang diambil dari blog lain, akan dikredit kepada pemilik blog. Maklumat didalam blog ini boleh diambil dan disebarkan dengan syarat ianya disertakan dengan alamat blog untuk rujukan. Sebarang maklumat yang hendak dikongsi boleh emailkan kepada kelabkepimpinan_alwahidapahang@yahoo.com dan artikel akan dikredit atas nama anda.
Sebarang teguran adalah dialu-alukan.
Harap maklum.

Follower

Monday, August 3, 2009

organisasi KKAP


Bismillahirrahmanirrahim. buat masa ini organisasi KKAP masih belum lengkap lagi. walau bagaimanapun, suka saya mengajak pengunjung blog mengenali dengan lebih dekat lagi pengasas kelab ini.
Hj Md Yusof bin Md Sidek merupakan seorang Doktor dalam bidang homeopathy. beliau telah menyertai HPA sejak tahun 1998 lagi seiring dengan tertubuhnya Pusat Rawatan As-Syifa' iaitu klinik alternatif tempat beliau dan keluarga mencari rezeki.
beliau merupakan salah seorang Pengarah Jati Setia (PJS) yang ada di Pahang, selain 3 orang lain yang turut sama menggerakkan HPA di negeri Pahang ini. Dibantu oleh PJS Aminah binti Mamat, isteri beliau, mereka telah menjayakan pelbagai program HPA antaranya PBC yang diadakan setiap bulan. Harapan kami agar semua ahli yang bernaung dibawah KKAP dapat sama-sama menghidupkan kelab ini sebagai salah satu wadah perjuangan kita dalam HPA ini, Insya Allah.

No comments:

Post a Comment