Disclaimer

Blog ini merupakan BLOG RASMI KELAB KEPIMPINAN AL-WAHIDA PAHANG dan tidak dipunyai oleh individu. segala maklumat didalam blog ini adalah hak cipta terpelihara melainkan yang diambil dari blog lain, akan dikredit kepada pemilik blog. Maklumat didalam blog ini boleh diambil dan disebarkan dengan syarat ianya disertakan dengan alamat blog untuk rujukan. Sebarang maklumat yang hendak dikongsi boleh emailkan kepada kelabkepimpinan_alwahidapahang@yahoo.com dan artikel akan dikredit atas nama anda.
Sebarang teguran adalah dialu-alukan.
Harap maklum.

Follower

Wednesday, August 26, 2009

DARI KACA MATA

Assalamualaikum. salam ukhwah, salam mahabbah kepada semua. Salam Ramadhan Kareem buat yang bergelar Muslim. moga ramadhan menjadi bulan yang ditunggu-tunggu kedatangannya dan yang bakal ditangisi pemergiannya.

Pada keluaran kali ini, suka saya berkongsi beberapa pandangan berkaitan bentuk iris mata. saya yakin ramai dikalangan kita tidak pernah atau jarang sekali merenung dan meneliti bagaimanakah bentuk iris mata kita.

Apabila melihat cermin, yang diteliti seringkali rupa luaran, raut wajah, bentuk tubuh dan penampilan kita samada seiring dengan kehendak kita atau tidak. ramai juga yang tidak mengetahui betapa indah ciptaan Allah menjadikan iris setiap orang berbeza-beza. walau bagaimanapun, ada juga titik persamaan antara seseorang dengan orang lain pada kedudukan tertentu di iris kerana sebab-sebab tertentu.


Cuba Perhatikan...

..........

Adakah iris mata anda seperti ini???





ATAU





Seperti ini???



Kedua-dua individu diatas mempunyai corak anak mata yang berbeza. Walaupun iris mata tidak mempunyai fungsi utama bagi penglihatan, tetapi amat berguna dalam mengetahui kondisi tubuh anda. pada iris mata terdapat beberapa tanda yang boleh dilihat untuk mengesan tanda-tanda ketidaknormalan organ dalaman dan keadaan tubuh. Pengesanan penyakit melalui iris mata merupakan salah satu kaedah dalam ilmu iridologi dimana ilmu ini telah digunakan sejak zaman berzaman oleh perawat-perawat yang mengamalkan rawatan alternatif. Petunjuk keadaan tubuh melalui iris terbukti benar-benar boleh menunjukkan simptom-simptom yang dialami pesakit. walau bagaimanapun, untuk mendapatkan pengesahan, eloklah berjumpa dengan perawat atau ke hospital. Biasanya, pesakit yang kami syorkan ke hospital untuk mengesahkan keadaan-keadaan seperti yang telah kami kesan memberikan respon yang positif dimana doktor juga mengesahkan beliau menghadapi masalah tersebut.

Untuk mengetahui lebih lanjut ilmu iridologi ini, Program PBC KKAP yang dianjurkan setiap bulan memberi anda peluang mengetahui dengan lebih lanjut tentangnya. dan dengan ilmu ini, dapatlah kita merawat dan mencegah diri dan ahli keluarga dari penyakit-penyakit yang merbahaya pada masa akan datang.

Jom ke PBC.....

No comments:

Post a Comment