Disclaimer

Blog ini merupakan BLOG RASMI KELAB KEPIMPINAN AL-WAHIDA PAHANG dan tidak dipunyai oleh individu. segala maklumat didalam blog ini adalah hak cipta terpelihara melainkan yang diambil dari blog lain, akan dikredit kepada pemilik blog. Maklumat didalam blog ini boleh diambil dan disebarkan dengan syarat ianya disertakan dengan alamat blog untuk rujukan. Sebarang maklumat yang hendak dikongsi boleh emailkan kepada kelabkepimpinan_alwahidapahang@yahoo.com dan artikel akan dikredit atas nama anda.
Sebarang teguran adalah dialu-alukan.
Harap maklum.

Follower

Thursday, February 25, 2010

Masih relevenkah?

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog dan sesiapa yang mengikuti blog ini. terima kasih kerana terus setia menunggu blog KKAP ini walaupun sudah agak lama tidak dimasukkan artikel2 baru dan terkini. Atas tujuan membawa ahli lebih memanfaatkan secara optimum kelas-kelas mingguan HPA dan Kuliah Perubatan Jawi yang dijalankan setiap minggu di serata tanah air, juga setiap bulan (KPJ) di negeri2 tertentu, tidak banyak pengetahuan produk yang kami masukkan didalam blog ini. Justeru saudara-saudara akan lebih termotivasi untuk mengikut secara langsung atau tidak program-program yang dianjurkan oleh kelab-kelab dibawah naungan HPA mahupun oleh syarikat HPA itu sendiri.


Suka saya berkongsi satu demo yang pernah dijalankan di PIC (Perkongsian Ilmu Cemerlang) berkaitan dengan kehebatan produk HPA. demo ini telah diulang-ulang ditayangkan kepada peserta-peserta PBC yang pernah mengikuti program PBC kami. antara demo yang dijalankan ialah berkaitan dengan salah satu produk kegunaan harian kita (boleh dikatakan produk yang wajib digunakan setiap hari).

tidak banyak yang dapat saya kongsikan disini, kerana pastinya penerangan secara 'live' oleh penceramah bertugas lebih membuka minda dan memberi input yang banyak kepada kita.






nie hasil yang diperoleh lepas sabun pilihan anda dilarutkan dalam air dan dimasukkan sesudu garam(peluh kita? mengandungi garam)...
Nak tahu lebih lanjut? ikuti program PBC kami, terdekat pada 6&7 Mac 2010 di Sabak Bernam...

Jom ke PBC beramai2...

No comments:

Post a Comment