Disclaimer

Blog ini merupakan BLOG RASMI KELAB KEPIMPINAN AL-WAHIDA PAHANG dan tidak dipunyai oleh individu. segala maklumat didalam blog ini adalah hak cipta terpelihara melainkan yang diambil dari blog lain, akan dikredit kepada pemilik blog. Maklumat didalam blog ini boleh diambil dan disebarkan dengan syarat ianya disertakan dengan alamat blog untuk rujukan. Sebarang maklumat yang hendak dikongsi boleh emailkan kepada kelabkepimpinan_alwahidapahang@yahoo.com dan artikel akan dikredit atas nama anda.
Sebarang teguran adalah dialu-alukan.
Harap maklum.

Follower

Monday, May 24, 2010

Perpindahan HQ ke Shah Alam.

Assalamualaikum. Alhamdulillah, seperti yang telah kita sedia maklum, pejabat HPA akan berpindah ke Shah Alam, iaitu di menara HPA (Gambar). Panorama dari tingkat atas bangunan sangat indah dengan pemandangan padang golf dan air pancut di sekitarnya.
Perasmian HQ baru ini akan berlangsung pada tarikh yang akan diberitahu kelak, dengan mengharapkan kehadiran lebih 2000 ahli untuk menurunkan tandatangan untuk terus setia dengan perjuangan HPA kelak. Tarikh akan ditentukan, paling lewat adalah dalam pertengahan bulan julai. Majlis tidak akan dibuat secara besar-besaran, cuma bacaan doa selamat dan kunjungan ahli-ahli HPA sahaja.
Oleh itu, semua ahli digalakkan untuk turut serta dalam menandatangani kesetiaan anda bersama HPA.
Untuk makluman, urusan jual beli bangunan ini telahpun selesai dan Alhamdulillah, HPA telah membeli bangunan ini secara tunai (berkat sokongan kita semua) tanpa hutang. urusan penyerahan kunci juga telah dilakukan pada minggu lepas, dan insya Allah majlis perasmiannya akan diadakan tidak lama lagi. sama-sama kita berdoa agar urusan penambahbaikan syarikat kita ini berjalan lancar dan diberkati Allah. amiin.

No comments:

Post a Comment