Disclaimer

Blog ini merupakan BLOG RASMI KELAB KEPIMPINAN AL-WAHIDA PAHANG dan tidak dipunyai oleh individu. segala maklumat didalam blog ini adalah hak cipta terpelihara melainkan yang diambil dari blog lain, akan dikredit kepada pemilik blog. Maklumat didalam blog ini boleh diambil dan disebarkan dengan syarat ianya disertakan dengan alamat blog untuk rujukan. Sebarang maklumat yang hendak dikongsi boleh emailkan kepada kelabkepimpinan_alwahidapahang@yahoo.com dan artikel akan dikredit atas nama anda.
Sebarang teguran adalah dialu-alukan.
Harap maklum.

Follower

Wednesday, November 11, 2009

Nak Travel, Tapi UBAT GIGI HERBA HPA besar sangat...

Hah, takkan la nak beli colgate yang travel pack pulak... ni ha, HPA dah keluarkan ubat gigi miswak, kotaknya lebih kecil, mudah nak simpan dan dibawa kemana-mana aje. Harap-harap kita dapat la istiqamah dengan HPA... Sebagai orang Islam, kita kena la bermujahadah, sentiasa istiqamah membersihkan diri dan daging-daging kita nie dari makanan-makanan yang syubhah yang masuk dalam badan kita nie... takkan dah lupa kenapa kita boikot sangat ubat gigi berserbuk tulang...? Harapnya kita terus istiqamah, untuk iman yang ada dalam hati kita jugak kan?



Berikut adalah maklumat berkaitan ubat gigi miswak:
harga pengguna:-
Semenanjung Malaysia: RM 5.00
Sabah&sarawak: RM 7.00

Harga Pengedar HPA:-
Semenanjung Malaysia: RM 4.00
Sabah& Sarawak: RM 6.00

Nilai mata: 1

Bezanya ubat gigi ini dengan ubat gigi herba HPA, ubat gigi ini telah dicampur dengan serbuk kayu sugi, yang kita semua ketahui mempunyai khasiat yang tinggi untuk penjagaan gigi dan mencegah bakteria dari bertambah didalam mulut ... macam dalam iklan colgate tu, bakteria tidak bertambah dalam mulut walaupun anda memberus gigi setiap pagi ^_^

Ayuh Tukar!!! GEMPUR PRODUK HALAL!!! SELAMATKAN DIRI DAN SAUDARA SEISLAM KITA!!!

No comments:

Post a Comment